Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2492

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2496

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3468
Google potwierdziło aktualizację głównego algorytmu | Oraiz - Kreatywna Agencja Reklamowa
Oraiz Logo - Kreatywna Agencja Reklamowa Szczecin

Aktualne promocje:

Tak tanio jeszcze nie było! Promocją objęty jest druk wizytówek zarówno standardowych jak i z uszlachetnieniem. Najwyższa jakość i najlepsza cena!

Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2017!
Więcej informacji:
hello@oraizgroup.com
(+48) 531 44 37 47

Warning: A non-numeric value encountered in /oraiz.pl/wp-content/themes/startit/framework/modules/title/title-functions.php on line 446

Google potwierdziło aktualizację głównego algorytmu

Pozycjonowanie stron, SEO, Optymalizacja stron

Google potwierdziło aktualizację głównego algorytmu

Zaobserwowaliśmy od kilku dni wahania pozycji stron naszych klientów w wynikach wyszukiwania. Domyśliliśmy się, że powodem może być kolejna aktualizacja algorytmu Google i mieliśmy rację. 12 marca Google oficjalnie potwierdził update głównego algorytmu (core algorithm) zaskakując nas swoją transparentnością.

 

O aktualizacji algorytmu dowiedzieliśmy się z oficjalnego profilu firmy na Twitterze (Google SearchLiaison). Z zamieszczonej informacji wynika, że w ubiegłym tygodniu wprowadzone zostały kompleksowe zmiany w głównym algorytmie wyszukiwarki (tzw. core algorithm). Tego rodzaju aktualizacje wykonywane są kilka razy w roku, ale nie zawsze Google informuje o nich.

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google - SEO, Pozycjonowanie, E-marketing

 

Wprowadzane zmiany w głównym algorytmie zawsze wywołują większe wahania w wynikach wyszukiwania – spadki jednych serwisów i wzrosty innych. Google informuje, że spadki w rankingu nie oznaczają, że ze stroną dzieje się coś złego – po prostu inne witryny mogły zostać lepiej ocenione przez roboty wyszukiwarki według nowego modelu rankingu.

 

 

Google wspomina o rozwijaniu treści na stronie (contentu) i tworzeniu wartościowych tekstów, które mogą dać w przyszłości przewagę danej stronie nad innymi witrynami w wynikach wyszukiwania. Szansą na skuteczne wsparcie pozycjonowania jest po raz kolejny jest content marketing i SEO copywriting.

 

Według naszej obserwacji jednym z czynników rankingu, który został zaktualizowany dotyczy głównie linków. Po raz kolejny Google wskazuje, aby zwracać uwagę na jakość odnośników i budować wartościowe zaplecze linków zwrotnych. Strony, które skupiają się na rozbudowie contentu w połączeniu z optymalizacją SEO strony pod kątem pozycjonowania nie zanotowały spadków lecz wzrosty.

Autor: Marek Ziarkiewicz