Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2492

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2496

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /oraiz.pl/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3468
White Hat SEO – Białe SEO | Oraiz - Kreatywna Agencja Reklamowa
Oraiz Logo - Kreatywna Agencja Reklamowa Szczecin

Aktualne promocje:

Tak tanio jeszcze nie było! Promocją objęty jest druk wizytówek zarówno standardowych jak i z uszlachetnieniem. Najwyższa jakość i najlepsza cena!

Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2017!
Więcej informacji:
hello@oraizgroup.com
(+48) 531 44 37 47

Warning: A non-numeric value encountered in /oraiz.pl/wp-content/themes/startit/framework/modules/title/title-functions.php on line 446

White Hat SEO – Białe SEO

Oraiz - Kreatywna Agencja Reklamowa > Blog  > e-marketing  > White Hat SEO – Białe SEO
White Hat SEO - Białe SEO

White Hat SEO – Białe SEO

White Hat SEO – Białe SEO

Białe SEO z ang. White Hat SEO to pozycjonowaniem stron internetowych przy wykorzystaniu legalnych i dozwolonych metod promocji strony. Stosowanie dozwolonych technik sprawia, że witryna internetowa jest atrakcyjna nie tylko dla robotów wyszukiwarek, ale również dla użytkowników. Cechą charakterystyczną dla białego SEO jest wykluczenie stosowania Black Hat SEO, a w szczególności metod spamerskich.

Dobrze prowadzone działania SEO poprzez dobrą optymalizację strony, przygotowanie wartościowych tekstów i monitoring w wyszukiwarce przynosi właścicielowi strony wysokie rezultaty.

Kilka metod pozycjonowania w oparciu o White Hat SEO (Białe SEO):

  • optymalizacja strony (m.in. odpowiednie użycie nagłówków, meta title oraz description, obserwacja strony pod kątem błędów),
  • wdrożenie linków przyjaznych wyszukiwarkom,
  • optymalizacja szybkości ładowanie strony,
  • wersja mobilna strony tzw. strona responsywna ( strona RWD ),
  • odpowiednie linkowanie wewnętrzne,
  • pozyskiwanie naturalnych linków zewnętrznych,
  • unikanie technologii, które mają zły wpływ na SEO (Flash, JavaScript, iFrame),
  • dostarczenie użytkownikom wartościowych treści np. prowadzenie bloga firmowego,
  • odpowiednio dobrana domena, oraz weryfikacja historii domeny.

Zaufaj profesjonalnej firmie! Współpracuj z nami!

Autor: Marek Ziarkiewicz